Для нас - працівників КП «ОІМ», реагування на звернення громадян та організацій є одним з основних напрямків діяльності. Питання найрізноманітніші і на сайті ми розміщуємо репортажі лише про деякі прикладах практичних справ, які можна уявити наочно.
Під час планових обходів до інспектора підприємства звернулися мешканці однієї з парадних багатоквартирного будинку по вулиці Марсельська, 3. Просили допомогти впорядкувати мережі провайдерів в під'їзді і забезпечити вільний доступ для виходу на дах. Вихід цей був захаращений, крім усього іншого, безліччю безхазяйних, залишених кабельних мереж.
За заведеним порядком на об'єкті були зібрані на робочу нараду представники провайдерів, що оперують в цьому будинку. Мешканці допомогли підрядникам провайдерів побачити і усвідомити обсяг і деталі завдання. Домовилися про терміни виконання.
Підрядники провели, починаючи з першого поверху, перекладку і впорядкування кабельних мереж, демонтували непрацюючі лінії. На цей раз, до задоволення сторін, обійшлося без довгобуду.
Якщо закінчити репортаж черговою фразою: «Ось ще один об'єкт приведено до ладу» або: «... поповнив список наших досягнень» - це буде правда, але не вся. Тому що в цей час щось подібне робилося і на ряді інших об'єктів. І так день у день.