Як тільки мова заходить про ремонтно-реставраційні роботи на об'єктах культурної спадщини, спливає тема телекомунікацій, які треба як - то прибрати, не порушуючи священного права одеського громадянина на вільний доступ до інформації.
Це поняття, як правило, вживається в значенні досить негативному. Але при зверненнях громадян до міської влади через «телефон довіри» процедура взаємодії значно спрощується і прискорюється.
За зверненням КК «Суворовський» фахівці КП «ОІМ» обстежили будинок, де мешканці скаржилися, що після опадів, вода заливала верхні поверхи.
На проводах прямо над проїзною частиною вулиць Канатна і В. Арнаутська здивовані мешканці виявили закручений в кільце кинутий джгут кабелю.
Щотижня ми отримуємо по кілька скарг і звернень громадян. Всі вони без винятку відпрацьовуються з виїздом наших фахівців на місця. Деякі проблеми вирішити складно. Іноді доводиться підступати до них кілька разів. Більшість звернень стосуються типових порушень, які усуваються за заведеним порядком.