Це поняття, як правило, вживається в значенні досить негативному. Але при зверненнях громадян до міської влади через «телефон довіри» процедура взаємодії значно спрощується і прискорюється.
За підсумками 2019 р. третину звернень громадян, отриманих у КП «ОІМ» прийшла саме через «телефон довіри», причому число таких звернень в порівнянні з минулим роком зросла суттєво - на 51%.
Такий дзвінок надійшов з дому на Семінарській, 15. Кабелі між будинками повисли до рівня голів перехожих вище середнього зросту. Це не тільки негарно, але й потенційно небезпечно.
На місці наш фахівець визначив, що лінії бросові. Раніше вони були нехитро проброшени по гілках дерев, які з часом обламалися.
Демонтаж був організований спільно з працівниками ЖКС «Фонтанський».
Проблема ліквідована. Скарга закрита.
Сам по собі епізод незначний. Тому що все зроблено швидко і правильно.