За зверненнями громадян та організацій

За зверненнями громадян та організацій

Вiльямса 73 Екатерининська 5 Канатна 101в Провулок Свiтлий 2а Успенська 41 Провулок Шовкуненко 14 Бунiна 18

Те, що фахівці КП «ОІМ» щодня проводять планові обстеження будинків, робочі наради на об'єктах, організовують роботу провайдерів щодо усунення порушень установки і експлуатації обладнання, постійно здійснюють зворотний зв'язок із заявниками і т. д. - все це поточна робота, масштаби якої з ходу важко оцінити.

Інша справа - звіти. Черговий звіт підприємства за 9 місяців поточного року про роботу зі зверненнями громадян і організацій. Таких виявилося 160. З них 53 - по телефону довіри або прямих звернень громадян по телефону в КП «ОІМ». 94 звернень - від інших організацій - департаментів міськради, КП «ЖКС», ОСББ та т. д.. Решта - письмові звернення мешканців міста.

Всі вони були «взяті в роботу». Тільки на адресу провайдерів було відправлено 207 листів за скаргами і зверненнями для усунення порушень. З цього приводу з ними проведено близько 150 робочих нарад і контрольних заходів.

Вiльямса, 73:

Екатерининська, 5:

Канатна, 101в:

Провулок Свiтлий, 2а:

Успенська, 41:

Провулок Шовкуненко, 14:

Відзначимо, що місто продовжує реставрувати і ремонтувати будинки в історичній частині Одеси і без нашої участі жоден об'єкт не обходиться.

Бунiна, 18:

Зауважимо, що роботи тривають в такому режимі постійно. Частина з цих епізодів регулярно отримує освітлення на нашому сайті і в соціальних мережах, де було розміщено 65 репортажів.

Тут ми говорили тільки про роботу зі зверненнями та скаргами. Але це тільки частина роботи підприємства. Наприклад можемо додати, скiльки зроблено обходів спільно з КП ЖКС щодо виконання протокольних доручень міського голови. Станом на 30.09.2020р. проведено огляд по 3571 адресам. За фактами оглядів (обходів) звернень складено 293 акта, які були спрямовані операторам для реагування.

Попередній запис Наступний запис

Firefox fix