Те, що фахівці КП «ОІМ» щодня проводять планові обстеження будинків, робочі наради на об'єктах, організовують роботу провайдерів щодо усунення порушень установки і експлуатації обладнання, постійно здійснюють зворотний зв'язок із заявниками і т. д. - все це поточна робота, масштаби якої з ходу важко оцінити.
Інша справа - звіти. Черговий звіт підприємства за 9 місяців поточного року про роботу зі зверненнями громадян і організацій. Таких виявилося 160. З них 53 - по телефону довіри або прямих звернень громадян по телефону в КП «ОІМ». 94 звернень - від інших організацій - департаментів міськради, КП «ЖКС», ОСББ та т. д.. Решта - письмові звернення мешканців міста.
Всі вони були «взяті в роботу». Тільки на адресу провайдерів було відправлено 207 листів за скаргами і зверненнями для усунення порушень. З цього приводу з ними проведено близько 150 робочих нарад і контрольних заходів.
Відзначимо, що місто продовжує реставрувати і ремонтувати будинки в історичній частині Одеси і без нашої участі жоден об'єкт не обходиться.
Зауважимо, що роботи тривають в такому режимі постійно. Частина з цих епізодів регулярно отримує освітлення на нашому сайті і в соціальних мережах, де було розміщено 65 репортажів.
Тут ми говорили тільки про роботу зі зверненнями та скаргами. Але це тільки частина роботи підприємства. Наприклад можемо додати, скiльки зроблено обходів спільно з КП ЖКС щодо виконання протокольних доручень міського голови. Станом на 30.09.2020р. проведено огляд по 3571 адресам. За фактами оглядів (обходів) звернень складено 293 акта, які були спрямовані операторам для реагування.