У нашому випадку звичайної історією є звернення громадян, депутата або, скажімо, будь-якого КП ЖКС про порушення операторів / провайдерів, які слід усунути. Таких історій у нас незлічена кількість і багато з них можна на власні очі побачити на нашому сайті.
І раптом-аврал! Відеорепортаж невідомих правдорубів, що після дощу в одному з будинків по кабелях з даху на площадку будинку потекла вода. Без довгих роздумів винним був призначений КП «ОІМ», до якого не раз хтось нібито звертався зі скаргами на операторів. Перевірили всі звернення за кілька років. Ніхто і ніколи в наше підприємство за цією адресою не звертався, ні мешканці, ні КП ЖКС «Чорноморський», від імені якого і була зготована ця «новина». Як з'ясувалося, майстер ЖКС дійсно збиралася зв'язатися з КП «ОІМ» через пару днів і організувати роботу операторів, не відаючи, що хтось почне блазнювати на цю тему в ефірі. Епізод-то звичайний і що робити в таких випадках - відпрацьовано не один раз.
Кількість безхозних мереж і їх варварська прокладка з даху в під'їзди не дивує, але відразу показує, що на швидку руку ситуацію не виправиш.
Всіх операторів, що працюють за цією адресою запросили на робочу нараду. Довго пояснювати не знадобилося. Визначилися з завданнями та термінами.
Перекладки і демонтажу безхозних мереж вистачило всім.
Багато що вдалося привести в порядок. І не в одному, а в двох під'їздах будинку. Як завжди, кооперація зусиль і знання справи дають потрібний результат.
А що до провокаційних фейків, скажімо так. Ми не в перший раз стикаємося з цим і звичайно ж швидко з'ясували, хто зліпив чергову нісенітницю про наш КП. Втомлювати читачів розбором таких діянь - тільки папір бруднити. У нас багато реальних завдань. Ми будемо розповідати про те, що вдається зробити. Як бачите, дещо виходить.