Буває, що заявник, справедливо вимагає усунути порушення в розміщенні елементів мережі, ніяк не може зустрітися з нашим інспектором для уточнення ситуації. А якщо треба потрапити на дах, то не завжди можна отримати ключ від горища. Відверто кажучи, нескінченні реформи і нововведення в управлінні житлово-комунальним господарством створили безліч труднощів для роботи з телекомунікаційними мережами, особливо по частині їх упорядкування.
Але реформи - проблема велика, а зайнятість заявника - проблема наша. Збирати в такій ситуації представників операторів безглуздо. Тим більше, кабель не маркований і по всьому видно, що він безхазяйний (викидний).
І хоч не інспекторська це справа - розбиратися з обривами мереж на фасадах, але простіше вирішити питання в ініціативному порядку, ніж звести невловимого заявника з підрядниками провайдерів.
Так і зробили. "Бесхоз" демонтований нашим інспектором. Скарга закрита.