Назва до цього матеріалу взято зі звіту інспектора. І дійсно, роботи зайняли майже 9 місяців. Безліч зустрічей з мешканцями, кілька робочих нарад з провайдерами. Це трапляється регулярно. Під час робіт по усуненню порушень виникають нові питання, мешканці активно включаються в справу, вказуючи на проблеми, які спочатку не обговорювалися.
Почали, як зазвичай, з наведення порядку в під'їзді.
На цьому етапі нічого складного не було. Треба було впорядкувати кабельні лінії. Однак додалися приємні клопоти одного з великих операторів по будівництву трубостояків в парадних з проведенням комунікацій до нових абонентам. А це потребувало додаткового часу (оформлення документів на будівництво елементів мережі, сам процес будівництва і розводка).
Нове завдання виникло, коли згадали про те, що до сезону дощів треба відремонтувати дах.
Розібратися з мережами на даху не просто. Безліч кинутих, безхазяйних кабелів, прокладених у пучках разом з робочими мережами, особисті антени мешканців, кабелі від яких прокладені абияк, старі неробочі антени, кріплення і трубостойки яких псують покрівлю тощо.
Спільними зусиллями провайдерів і керуючої компанії порядок наведений. Кабелі впорядковані, закріплені, виходу на дах і пересуванню по ній ніщо не заважає. Крім усього іншого, мова в даному випадку йде і про вимоги до пожежної безпеки, недотримання яких караються штрафами.
Роботи закінчені до кінця листопада. Балансоутримувачу будинку залишилося прибрати з даху будівельне сміття і купу демонтованих кабелів. Але це вже простіше.